زندگی نامه کریستین رونالدو
 
عشـــــق تلـــــــــخ
خدایا عشقی که بهم دادیو ازم پس گرفتیــــــــ
<

سایت گل - كریستیانو رونالدو از اینكه مجله اقتصادی ' فوربس' ثروت او را با تردید 160 میلیون دلار اعلام كرده ناراضی است و می‌گوید: ثروت من روی كاغذ بیش از 245 میلیون دلار است. فوربسی‌ها از رونالدو به عنوان مظهر ثروت درفوتبال امروز جهان مصاحبه‌ای گرفته‌اند که رونالدو در آن از زوایای کمتر گفته شده زندگی‌اش می‌گوید. رونالدو در این مصاحبه گفته است: پول برایش در درجه سوم اهمیت است. ابتدا پسر و خانواده اش و سپس فوتبال برایش مهمترین هستند. این یک گفت‌وگوی جذاب است که با یکی از مهم‌ترین نشریات اقتصادی جهان انجام شده است.
   
 

ثروتمند بدون تکبر: من عاشق خانواده‌ام هستم

ستاره رئال‌مادرید كه به تازگی پیشنهاد 20 میلیون پوند در سال برای پیوستن به منچسترسیتی را رد كرد، در فقر كامل در پرتغال رشد كرد و می‌گوید نمی‌گذارد ثروتش روحیه پسرش را فاسد كند.

او كه كاتولیك معتقدی با یك گردنبند صلیب است در این مورد می‌گوید اگرچه در فقر بزرگ شده و اكنون بسیار ثروتمند است ولی متكبر نیست و اجازه نخواهد داد پسرش هم متكبر شود.

رونالدو گفت: ما بسیار فقیر بودیم، نه اسباب بازی داشتیم و نه هدیه كریسمس. با برادرم و دو خواهرم در یك اتاق می‌خوابیدیم. اتاقمان كوچك بود اما من اهمیت نمی‌دادم. به برادر و خواهرانم بسیار نزدیك هستم. به هم عشق می‌ورزیم. آن زمان از نظر من همه چیز طبیعی بود و همه در یك اتاق با خوشحالی زندگی می‌كردیم.

پلاک CR7

با این حال برای پسر رونالدو زندگی در چنین اتاقی غیرقابل تصور است. كریستیانو 26 ساله مبلغ زیادی خرج كرد تا پلاك “CR7” را بر خانه پنج میلیون پوندیش در مادرید نصب و این خانه را به اسباب و وسایل راحت و مدرن مجهز كند.

ماه پیش شیخ منصور مالك باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی نجومی به رونالدو داد ولی او می‌گوید در حال حاضر قصد ندارد مادرید را ترك كند. هرچند كه اگر یك روز بخواهد از اسپانیا برود قطعا لیگ برتر و شمال غرب انگلیس را ترجیح خواهد داد.

رونالدو كه دو سال پیش در ازای 80 میلیون پوند به رئال مادرید پیوست و گرانترین بازیكن جهان لقب گرفت، گفت: این بیشترین ولخرجی بود كه من تا بحال كرده ام.

اولین‌باری که سوار هواپیما شدم

رونالدو كه نام كامل او ' كریستیانو دوس سانتوس آویرا' است در سال 2003 مورد توجه سر الكس فرگوسن سرمربی منجستریونایتد قرار گرفت و قراردادی 12 میلیون پوندی با این باشگاه امضا كرد.

وی گفت: این نخستین بار بود كه سوار هواپیما می‌شدم. آن موقع فقط بازی فوتبال بلد بودم. اما امروز شركت‌های مختلف با رونالدو قرارداد تبلیغاتی می‌بندند و او اكنون یكی از فوتبالیست‌های میلیونر و ثروتمند دنیا است.

مادر آشپز و پدر باغبان

زندگی خانواده آویرا بسیار ساده بود. مادر او ' دولورس' آشپز و پدرش ' ژوزه' باغبان بود و به سختی نان شب خود را تامین می‌كردند. مادرش زن سرسختی است كه پسرش را هم سرسخت و مذهبی تربیت كرده ، البته در كنار عشق بسیار زیاد مادری.

رونالدو می‌گوید: «به دلیل شرایط خاص زندگی، هرگز به آرزوهای کودکی‌ام نرسیده‌ام. اما از نظر عاطفی لوس و وابسته به خانواده و پدر و مادرم هستم.»

وقتی از مدرسه اخراج شدم

هنگامی كه صحبت از دوران كودكی و مدرسه می‌شود او نمی‌خواهد برخی خاطرات را به یاد بیاورد. رونالدو می‌گوید: من در مدرسه بسیار محبوب بودم اما با دیگران چندان ارتباط برقرار نمی‌كردم. تنبل نبودم ولی مدرسه را هم دوست نداشتم. یك بار به طرف معلم كلاس صندلی پرتاب كردم كه مرا اخراج كردند.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا چنین كرد، گفت: چون به من بی احترامی كرد. دولورس كه از رفتارهای خودسرانه پسرش ناامید شده بود تصمیم گرفت توجه او را معطوف فوتبال كند.

رونالدو گفت: می‌دانستند كه من بچه بااستعدادی هستم. هنگامی كه 14 ساله شدم فكر كردم بد نیست به طور نیمه حرفه ای به فوتبال بپردازم. همه چیز خوب پیش می‌رفت ولی وقتی 22 ساله شدم و به منچستریونایتد رفتم به این فكر رسیدم كه بهترین هستم.

من خیلی حرفه‌ای، قوی و سریع هستم

این بازیكن پرتغالی فصل گذشته بهترین دوران حرفه ای فوتبال خود را در رئال مادرید گذراند ، 53 گل زد و صاحب كفش طلای اروپا به عنوان بهترین گلزن در دو لیگ متفاوت شد.

او درباره علت موفقیت خود می‌گوید: برای این است كه من به بازی مسلط ، قوی ، بسیار سریع و خیلی حرفه ای هستم.

به کلوپ‌های شبانه نمی‌روم

در حالی‌که شایعات بسیاری درباره حاشیه‌های این بازیکن مطرح می‌شود، اما شرایط بدنی وی نشان می‌دهد که رونالدو کاملا مراقب خود هست. وی در باره اوقات فراغت و دوران تعطیلات خود می‌گوید: ترجیح می‌دهم در خانه با دوستانم باشم.خیلی از جوانان دنبال خوشگذرانی در كلوپ‌ها هستند ، این وضعیت بخصوص در انگلیس بدتر است. جوانان اسپانیا از این نظر بهتر و سالم تر هستند.

رونالدو گفت كه چندان با سایر بازیكنان فوتبال رابطه دوستی برقرار نمی‌كند. یكی از دوستان واقعی من ریو فردیناند است، خنده‌های او واقعی است، با وین رونی هم مرتب صحبت می‌كنم. من دوستان و كلوپ خاص خود را دارم ، دوستانم كسانی هستند كه مرا مدتی طولانی می‌شناسند.

وی اضافه كرد: مراقب دوستانم هستم ، آنها را به هتل‌های پنج ستاره می‌برم ، برایشان هواپیمای خصوصی می‌گیرم و مشكلی با آنها ندارم. دوست دارم دوستانم شاد باشند.

دست و دل‌بازی برای خانواده

رونالدو از این كه توانسته با ثروت خود خانواده اش را حمایت كند هم خوشحال است. او گفت: برای مادرم یك خانه 400 هزار پوندی در پرتغال خریدم . او با پسرم زندگی می‌كند. برای خواهرم هم یك خانه خریدم.

این بازیكن پرتغالی كارهای تجاری هم انجام می‌دهد كه اداره و كنترل آن به عهده خانواده اش است.

وی گفت: من روی پول نشسته ام. هفته ای 400 هزار پوند درآمد دارم ولی همه آن را خرج نمی‌كنم، ثروتم روز به روز در حال افزایش است. برادرم اداره برخی اموال من را به عهده دارد . دارایی‌های من زیاد است ولی من همان كریستیانو سابق هستم.

هرچند كه رونالدو برای اطرافیانش دست و دلباز است ولی مبلغی هم در ماه به خودش اختصاص می‌دهد. او هر ماه هشت هزار پوند خرج لباس هایش می‌كند و یك كلكسیون كفش دارد.

او در تعطیلات اخیر خانواده اش را به میامی برد و آنها را در هتلی اسكان داد كه بهای آن هر شب 13 هزار و 500 پوند بود.گاهی 180 هزار پوند در سال بابت پرواز خصوصی برای دوستان و خانواده اش می‌پردازد.

این بازیكن پرتغالی كلكسیونی از گردنبند‌های صلیب هم دارد و اعتقاد دارد تمام هدایایش موهبتی از جانب خداست.

پدرم یک الکلی بود...

رونالدو برخلاف آنچه نشان می‌دهد یك انسان خجالتی و درون گرا است كه می‌گوید اغلب نسبت به رفتارش سوء برداشت می‌شود.

او دلتنگ پدرش است كه هنگامی كه 19 ساله بود درگذشت و می‌گوید موفقیت‌های او در عرصه فوتبال و تجارت هرگز نتوانسته از اندوه فقدان پدرش بكاهد.

وی گفت:‌ البته پدر من یك الكلی بود و هیچوقت نمی‌فهمید من چه كار می‌كنم. من بازیكن با استعدادی بودم كه به انگلیس رفتم. خیلی از بازیكنان به انگلیس میروند ولی باید قبول كرد دشوار است به كشوری بیگانه بروید و در آنجا بهترین باشید.

رونالدو در پاسخ به این سوال كه اگر فوتبالیست نبود چه حرفه ای را انتخاب می‌كرد، با خنده پاسخ داد: نمی‌دانم... شاید یك نویسنده یا یك مدل.


 


با جدیدترین مطالب و عکس های جدید و به روز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


از اين كه به وبلاگ اومدین ممنونم....امیدوارم که از مطالب استفاده کنین
آخرین مطالب
type="application/x-shockwave-flash" data="http://dl.paeizi.ir/music/player/4.swf" width="60" height="20" id="dewplayer" name="dewplayer">

&autostart=1&autoreplay=1&showtime=1&volume=100&volumecolor=0xBE7FAB&equalizercolor=0xBE7FAB&theme=violet" />
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق تلخ و آدرس .eshghtalkh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته  در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.